tensionnya!!!!!!

Posted: Thursday, April 15, 2010 by arjuna_jiwa in
0

   Aduyai..baru balik dari kursus,macam2 pulak yang jadi,kat tempat kerja,kat rumah..tak tahu lah aku nak cakap apa lagi..pening2x..ingatkan,da reda da kes hantu pjabat tempat kerja aku..rupanya ada lagi cerita, aku pulak yang jadi mangsa..ada ke patut aku dikatakan pakai tangkal??tak logik langsung.. tapi nak buat macam ne..orang bercerita..buat bodoh jela...sabtu ni aku nak jumpa geng2 aku..nak selesaikan maslah yang ada..hurmm..harap2 selesailah..aku pun da penat senarnya nak memikirkan hal yang telah lama.. baik selesaikan dengan cara yang elok..itupun kalau elok cara berbincangnya..kalau tak..entahla..mau pinggan terbang melayang mengikut irama...hurm..dalam hidup ni..mana ada yang tak pernah ada masalah,,semua ada masalah,baik yang kecik,besar,sama je..cuma yang nak selesaikan mengikut citarasa masing2.tepuk dada tanya selera,hidup ada matlamat,masalah bukan jadi penghalang dalam mencapai matlamat dan impian yang kita nak..terpulan kepada kehendak individu macam mane seseorang itu ingin menyelesaikan masalah yang ada..pro atau tidak dalam menyelesaikan masalah,itu semua ditangan empunya diri..ingat..tiada masalah yang tak boleh diselesaikan..kalau buntu dalam mencari jalan penyelesaian..mengadaplah ALLAH yang Maha Esa.. die tempat kita mengadu sebagai seorang  isalm..hurm.. penat da aku berceloth.. nanti aku sambung lain hari....

0 comments: