rindunya aku kt blog ni...

Posted: Tuesday, April 6, 2010 by arjuna_jiwa in
0

 hu3...
da lama x buka blog..
koje je..
apa boleh buat
xkan nak terperap kat umah pulak..
bukan dapat duwt pun..
apa citerla blog aku ni..
xde catatan ap2..
skng ni pon aku da mula sibuk dengan blog baru..
ansitara namanya..
kawan2 aku pun join jugak.
wan,anje,n chada..
nasib bek ader dema..
klu x mau tunggang langgang aku..
pas ni kenela rajin aku bukak blog ni..
banyak benda nak aku kongsi ngn korang sumer..
nie pon tgh cari membe add blog aku ni..
hak5..
papepun..
aku tetap aku..
berkata tika perlu.
namun,
selalunya..
aku men cakap je..
perlu tak perlu aku peduli apa..
hak5..
erm,..
ntahla..mals nak cakp banyak..
aku pun tengah ada masalh ni..
masalah dengan diri aku..
dan..
erm...payah nak cakap sakng..
tapi yang pasti aku cukup2 kecewa..
dahla..
bye2... hehehehehe

0 comments: