aku dalam dilema..

Posted: Tuesday, April 20, 2010 by arjuna_jiwa in
0

  Aduyai...pening kepala aku..macam-macam masalah timbul sejak kebelakangan ni..nthala..apa lagi yang tak kene aku pun tak tahu..hai..malas nak aku pikir lagi..biala ia berlalu..lupa pulak.. apa yang dilema sangat tu wahai cik latip??termakan buah delima ker??atau saja-saja main dilema??alahai..soalan yang ntah apa-apa yang muncul dalam benak kepala aku ni...aku sebenarnya tak tahu..adakah patut aku tersukan bekerja atau aku pergi melanjutkan pelajaran??memang nampak senang soalan yang aku utarakan,tapi bagi aku benda ni rumit..ekonomi dalam rumah memang di paras bahaya,kalau aku merantau,ibuku yang kusayangi tinggal seorang tanpa teman,payah jugak kalau aku takda.tapi takkan aku nak korbanka masa depan aku..aku pun nak berjaya jugak,nak jugak merubha cara hidup aku..belajar sambil berkeja??boleh ke hah??hurm..pening-pening..aku tak tahu nak buat keputusan macam mana.. kerja atau belajar..hurm..kawan-kawan..bagila cadangan kepada aku yang tengah keliru memilih antara dua pilihan..keliur di persimpangan jalan kehidupan..tolong la yer............

0 comments: